Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
EdithEuphemia
|
Geplaatst: 27-07-2020 04:11:53 Onderwerp: creepers puma |
|
|
|
Hij ging bij puma basket ons zitten en sprak tijdens zijn tour en leven met Puma: Hoe gaat je tour? Man, het was geweldig. Enkele van de beste shows die ik in mijn leven heb gehad. Ik leer gewoon veel en het geeft me gewoon veel energie om na afloop weer de studio in te gaan. Alsof ik een bredere kijk heb gekregen op wat ik echt als artiest moet doen en hoe ik mijn fans moet bedienen. Het is een goede tijd geweest. Klopt. Dus hoe is de samenwerking tussen jou en Puma tot stand gekomen? Wat is jouw ontwikkeling met Puma? De gezegende situatie die ik heb gehad, is dat ik altijd opties heb gehad. Dus nadat ik bij MMG had getekend, was het alsof Reebok me aan het slaan was, Supra aan het slaan was en toen kwam Puma in het spel. Ik had echt respect voor de manier waarop ze zaken deden met hun situatie met Meek [Mill].
En dat is altijd iemand met wie ik aan muziek heb gewerkt, en we hadden altijd gesproken over het maken van een mixtape. Toen hadden we echt de tijd gekregen om het te doen en Puma gaf ons echt de middelen om te doen wat we muzikaal moesten doen. puma voetbalschoenen Ze hebben er echt veel energie in gestoken. We konden drie gratis shows geven voor de fans in New York, LA en Chicago, die een enorm succes waren. Dus ze steunden gewoon een goed idee en ik respecteer ze 100%. Met artiesten zoals jij, Meek Mill en Solange in het Puma-team, begrijpt Puma zeker het huwelijk tussen muziek en sneakers. Hoe denk je dat ze jou en de hiphopbeweging helpen? puma platform Ik denk dat ze al heel lang een groot deel van de hiphop uitmaken.
Je weet zelfs als je naar sommige van deze oudere films kijkt of het bepaalde Spike Lee-gewrichten zijn, of ik ben de naam van de film vergeten, maar ik heb hem onlangs bekeken en gezien als tonnen Puma Suedes. Maar in hiphop stonden ze altijd los van elkaar. Nu heb ik gewoon het gevoel dat ze het naar een ander niveau tillen door echt officieel achter artiesten aan te gaan en ik denk dat het een goede zaak is voor de game. Het stelt kunstenaars in staat om in meer zakelijke situaties te komen en meer invloed te hebben op dingen waar we al echt invloed op hebben. Dus ik ben blij dat ze echt bereid zijn om het geld achter influencers te stoppen om black puma hun heerschappij te behouden en ook om hiphop in een positieve richting te houden. Hoe is het leven op de #PumaTourVan? Waar gaat het busje over?
De PUMA Lab Suede is de komende weken en maanden te vinden op PUMA Lab-locaties op ongeveer 125 Foot Locker-locaties. Het Lab debuteerde afgelopen weekend in Atlanta, waar we (nou ja, slechts één coole persoon) de kans kregen om uit te checken. In haar rol als Creative Consultant voor Puma heeft Solange Knowles samen met een paar ontwerpers een heel speciale set Puma Disc Blaze-kleurstellingen gemaakt. Gerlan Jeans, William Okpo en Hirsham Bharoocha krijgen allemaal een kans bij het ontwerpen van de Puma Disc Blaze en de resulterende kleurstellingen zijn geweldige thema's zoals jute, regenwoud en banden. Een rijke mix van materialen en kleurstellingen maken deze set sneakers tot een hit en op basis van de art direction van de fotoshoot kun je zien dat Solange haar rol bij Puma niet alleen voor show heeft.
De slanke voetbalsneaker is hier gespot in groen suède met geelleren accenten op sleeptouw en blauwe accenten. Een witte buitenzool maakt deze look helemaal af en hoewel ze zeker niet de OG lederen versie van de Puma Brasil zijn, zijn ze een geweldige voortzetting van het thema. Deze zijn nu verkrijgbaar bij geselecteerde Puma-winkels in het buitenland, waaronder Mita. Na een succesvolle daling vorige week, introduceert Puma een nieuwe Disc Blaze Lite met een groot aantal nieuwe kleuren, op een uiterst uniek canvas. Deze Tropicalia-trappen zorgen zeker voor een paar dubbele slagen te voet. De schoen heeft een overwegend zwart bovenwerk en is samengesteld uit de donkere kleur op de toepanel, Puma-branding, riem en zool. Daarnaast heeft de schoen een witte tussenzool waardoor hij opvalt.
Werknemers en hun naaste families (echtgenoot, ouder, kind, broer en zus en hun respectievelijke echtgenoten, ongeacht waar ze wonen) of degenen die in hetzelfde huishouden wonen (al dan niet verwant) van KicksOnFire LLC creepers puma ("Sponsor"), en hun respectievelijke ouders , gelieerde ondernemingen, dochterondernemingen, prijsleveranciers, distributeurs en reclame- en promotiebureaus (gezamenlijk "wedstrijdpartijen") komen niet in aanmerking om deel te nemen of te winnen. Het is mogelijk dat deelnemers op verzoek een bewijs van ingezetenschap moeten overleggen. WEDSTRIJDDOELSTELLING: Om een paar schoenen in jouw maat te winnen. WEDSTRIJDINVOER: Er zijn twee verschillende manieren om deel te nemen aan de Promotie: (i) IN-APP TOEGANG: Ga naar het tabblad #FreeKicks in de KicksOnFire-app. Klik op weggeefactie en druk op Enter. Om mee te doen moet je [img]http://www.courtneyschweiger.com/images/sneaker/creepers puma-994png.jpg[/img] genoeg munten hebben om deel te nemen aan een wedstrijd. |
|
Terug naar boven |
|
|
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
|
Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!
|
|
|
|